1a december

da spenderade man forsta december i australien detta ar ocksa! trevligt trevligt!!
trots att jag inte jobbar eller nagot sa gar dagarna anda hur snabbt som helst! mina dagar bestar av kaffedrickande, joggingturer, mera kaffedrickande, sol, bad, sushi med tjejerna och hanga med marcus. jag alskar allt allt allt. mina problem under dagarna ar val ungefar: for slo for att hamta dosan till ac:n, for varmt for att ta taget till stranden & att jag mar illa for all choklad jag tryckt i mig.....
i sondags var jag och ida pa marcus cricketmatch i ca 40 graders varme! helt sjukt varmt. sen pa kvallen gick vi ut!

igarnatt akte holly och cass till bali sa nu ar det bara jag och erica i lagenheten..
kom ganska nyss hem fran att varit ute och atit middag med marcus! njuter av varenda sekund

nu ligger jag och stor mig lite pa att det inte gar att kolla pa dvd pa hollys dator!1 hade ju spackat upp med vindruvor och var hur redo som helst for massa episoder av entourage. kanns ju sjukt jobbigt att flytta sig till vardagsrummet.. haha life is hard!!!!

saknar er dar hemma och tack for att ni finns


Kommentarer
Postat av: Maria Broberg

Oj, du verkar ha ett tufft och hårt liv!men det är bara att njuta av det goda...!

Pussar från mamma

2010-12-01 @ 17:04:15
Postat av: sylvia

Stackars liten Du verkar vantrivas :)) Bäst du bokar resa hem nu!

Idag har det varit underbart ute. Träden så vackra av frost Jag njuter:))

Ha gott Tilda o njut

Kramar

2010-12-02 @ 15:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0