friday

i tisdags var det family dinner hos marcus kusin och hans fru som vanligt pa tisdagar! hur mysigt som helst och anthea gor alltid sa god mat. i onsdags nar jag kom hem fran affaren var jen hemma och hamtade upp mig for en tripp till ikea! jag bangar aldrig for att aka dit! lite marabou koptes och varm korv! :D sen akte vi hem till tjejerna for lite lunch och sen skjutsade dom hem mig :)
igar kom mackan efter sin cricket och vi akte hit! nu har han akt till rockingham for att fortsatta matchen mot england.. halv tio ska jag ut och ata frukost med hans mamma och hans syster tash! mys!!
ha en bra helg!!

Kommentarer
Postat av: Maria Broberg

Hej Tilda!

Hoppas att frukosten var trevlig och att Marcus lyckades bra på matchen! Har kortet kommit???

miljoner pussar från mamma!

2010-12-11 @ 09:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0