U2 och JAY Z ikvall!!


(pa bild 3; fraga mig inte varfor det ser ut som att jultomten har sin hand pa ett valdigt olampligt stalle!!)
jag ma vara den samstaste bloggaren!! men tro det eller ej sa ar mina dagar fullspackade!! fullspackade med saker jag bara alskar!!
om jag ska forsoka sammanfatta lite vad jag har gjort.. kollat mackans cricket, druckit vin & trevligheter med tjejerna, atit sushi, underbara middagar, sol och bad!! imorse akte marcus till melbourne for att spela cricket med western australia, superbra for honom men trakigt for mig!! han akte harifran vid ett tiden igar sa det var nio timmar sen jag sag honom och det kanns som evigheter!! han kommer hem pa fredag, vilket ar den svenska julafton ifall om nagon har missat! langtar!
imorse ringde cass mig och fragade om jag ville ga pa u2 och jay z for 40 dollar!! den bruden kan fixa!! saklart sa jag jaaaaaaaaaaaaaa
sa ikvall blir det forst indisk mat med cass och hennes jobb och sen till subiaco for konsert!! wiho!!

saknar er alla dar hemma sahar i juletider!! men det ar nog bra att det ar stralande sol och varme har for da fattar man inte lika mycket att det faktiskt ar jul.. julafton som man firar den 25e har ska spenderas med familjen stoinis! ska bli sa mysigt ochjag ser verkligen fram emot det!! :)

pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatera :)

2010-12-27 @ 11:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0