a moment, a love, dream, a laugh, a kiss, a cry, our rights, our wrongs...


igar pa formoddagen lag jag framfor tvn da det var sex and the city marathon! sen gick jag till skolan for att hamta barnen! stella var pa kalas hela eftermiddagen sa det var bara jag och noah :) sen kom marcus vid sju och vi akte vralhungriga in till city dar vi at japanskt! huuur gott som helst. vi sa i princip inte ett ord till varandra nar maten kom in, sajakla hungriga vi var alltsa! :)
sen akte vi och hyrde film och hade myskvall. sen mitt i natten blev vi galet sugna pa mc flurry oreo sa vi akte till donken! :)
sen imorse tog vi en lang sovmorgon, sen akte vi till leederville for en kaffe och sen till claremont dar vi promenerade runt lite!
:) nu sitter jag och vantar pa att barnen ska komma hem fran sina sporter! da ar det dags for lite middag och mys!
imorn ar det redan fredag & helg, vilket ocksa innebar 8 dagar tills jag aker

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0