those will be the best memories

liten snabb uppdatering om helgen handelser! i fredags motte jag upp marcus inne i city och vi gick runt i lite affarer & sen satte vi oss och at middag! hur mysigt som helst. sen blev det hyrfilm & glass pa kvallen!
i lordags motte vi hans kompis nat for en fika i leederville & sen pa kvallen foljde jag med marcus och hans foraldrar pa australiensisk fotboll! hur mycket folk som helst, tror nagon sa runt 40 000 pers som var dar! verkligen kul, onskar att jag varit pa en match tidigare sa jag kunnat ga pa fler!! pa kvallen akte vi till fremantle & kopte med oss lite italiensk mat hem till mig! sen i sondags var vi sa duktiga att vi tog en promenad runt floden i 1,5 h! hur skont som helst :)
sen pa kvallen akte vi hem till marcus kusin & hans fru dar vi at en jattegod middag och bara satt och pratade och hade det allmant trevligt! sen var det redan mandag och da borjade vi dagen med en promenad & sen tog en kaffe! sen pa kvallen fick jag antligen se sex and the city tva! verkligen hur bra som helst. kan ju saga att marcus var den enda killen, och da menar jag verkligen enda killen!! haha :)

sen igar morse akte vi in till leederville for en kaffe med lance & sen akte jag in till city dar jag motte upp cassie for ett glas vin! helt underbart att se henne igen!
sen skjutsade hon mig till subiaco dar jag traffade mackan och vi at lite sushi och sen var det dags att aka hem for att hoppa in i duschen for pa kvallen skulle vi tillsammans med hans familj till coco, en jattefin restaurang vid floden med utsikt over hela staden! at den godaste maten och drack det godaste vinet! verkligen jattetrevlig middag och jag var inte hemma forran vid elva!
ni hor vilket enormt hart och svart liv jag har har borta va.. ;)

nu har jag precis lamnat skruttisarna pa skolan & nu ar det dags for lite frukost! :)
ha en fin dag!
om fyra dagar star jag pa arlanda..

Kommentarer
Postat av: Linn

"och jag var inte hemma forran vid elva" oooh, så sent?! ;) puss hjärtat

2010-06-09 @ 17:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0