dreams do come true

inatt sov jag hos marcus & vi hade det lika mysigt igar som alltid :) sen imorse hade marcus traning elva & da var planen att jag skulle ta en liten promenad och en kaffe nagonstnas medan han tranade, men morgontrott som jag ar sa andrade jag den planen ungefar direkt da alarmet ringde! var iallafall hur skont som helst :)
sen kom marcus tillbaka & vi gick langs stranden for att satta oss nagonstans och ata lunch, men nar vi val var framme sa var koket stangt, sa typiskt. men da akte vi till alskade leederville for lunch dar vi aven motte upp marcus dietist. dar tog vi en varsin kycklingsallad (var ju tvungen att bestalla sallad nar man ater lunch med en dietist och ett traningsfreak!)! haha skamt asido, valdig trevlig & god lunch iaf.
sen akte jag hem till palmyra dar jag lagade lite mat till mina sotnosar som verkligen ar sa fina.
ni forstar att det kommer gora ont att lamna alla dessa fantastiska manniskor va?

ikvall har jag bara tittat master chef & modern family a nu chattar jag med alskade alexandra och linn! snart ses vi

planerna for veckan ar att traffa holly & cass nagon dag, var sa himla lange sen! sen ska jag bara spendera tid med varldens basta kille

puss pa er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0