friends for life

och sa kom dagen vi fruktat salange. linns hemkomst. det kanns som att det var sa himla nyss som jag gick lite nervost upp till cleopatra st for att traffa linn som nyligen landat. och klick sa det!! sen den dagen har det bara varit en sjalvklarhet att vad vi an hittar pa, sa gor vi det tillsammans!! jag skulle inte vilja andra nagonting, allt har varit perfekt verkligen. limpan har varit den ultimata kompisen har och jag kunde inte dromma om att jag skulle aka till andra sidan jordklotet, och komma hem med en van for livet. det tackar jag for

jag ar lite sentimental idag med allt som varit, flygplatser i all ara men idag var det da ingen harlig kansla.
ni vet att jag inte ar den som haller in en tar, & idag har det kommit en hel del. men det ar skont ocksa.
men ibland kan jag bli lite mycket, det bara rann tarar nar jag tittade pa matprogrammet master chef och det var en kille som fick berom for en matratt, da blev jag namligen lite "rord"..
det kommer formodligen gratas floder, eller forresten, jag kommer nog skapa ett till hav, men jag kan lova er att jag ska utnyttja mina sista tva veckor till fullo, har ska inget ga till spillo!

imorgonbitti ska jag ga med varldens basta barn till skolan, sen har jag lite saker att fixa pa dagen och sen imorgonkvall ska jag & marcus ga ut & ata! bra start pa veckan, jappjapp

nu ska jag nog slanga mig framfor scrubs! blir val en och annan tar dar ocksa sakert
men vad gor det!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag började gråta till postkodmiljonären i fredags när de delade ut pengar, haha! Och nu börjar jag typ gråta när jag tänker på att du kommer hem om 2 veckor. Är vi släkt eller? ;) PUSS!

2010-05-30 @ 15:46:08
URL: http://skoogm.blogspot.com
Postat av: Linn

Du är bäst Matilda! Jag saknar dig redan, kan knappt vänta tills jag får krama om dig!!

2010-05-31 @ 17:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0