melbourne inatt!!

igar blev det till sangs tidigt da jag hade lite huvudvark. vaknade mitt inatten av att det sporegnade med aska ioch grejer. gud vad mysigt tankte jag och gosade ner mig under tacket
vad jag inte visste var att jag glomt att jag hangt all min rena tvatt till melbourne pa tvattstracket!!!!!!!!!!!!
det kom jag visst pa nu pa morgonen nar jag drog upp rullgardinen
fan!
sa det ar bara in i tvattmaskinen och borja om igen

sen ska jag in till fremantle och kopa usb sa jag kan fora over alla bilder till datorn, for har ska tas hundratals bilder i melb! wiho cant wait!!
sen ikvall hamtar marcus mig och vi ar hos honom tills vi aker till flygplatsen!!

ha en bra helg allihopa for det tanker jag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SNART SES VI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0