x x x x


har haft helt underbara veckor, sa mycket har hunnits med!!
i onsdags kom marcus & hamtade mig och vi akte hem till honom och tittade pa lite film. pa morgonen vaknade jag superkrasslig och madde verkligen inge vidare! som tur var sa vaknade jag upp med varldens basta kille som kom upp med frukost pa sangen :) kanske inte ar sa dumt att vara lite sjuk enda.. hihi..

sen vid lunch akte jag till ikea dar jag motte upp linn & vi at lunch och kopte lite choklad!
sen akte vi till karrinyap for att kopa uggs! pavagen hem hande det vi sa ofta har skamtat om, vi fick soppatorsk mitt pa motorvagen. och da menar jag verkligen mitt pa motorvagen. med bilar pa bada sidorna satt linn lagom panikslagen och jag satt och skrattade sa mkt att jaginte visste vad jag skulle ta mig till! men sa fantastiska som australiensare ar sa drojde det inte lange tills en kille stannade och bogserade oss till narmsta mack! haha vi har verkligen vantat pa att det ska handa, da bensinmataren i bilen inte fungerar, sa vi far gissa oss till hur mycket bensin vi har. men det loser sig ju alltid!! :) :)

imorse gick jag upp tidigt for det ar noahs fodelsedag! jag har aldrig sett en san exalterad unge i hela mitt liv! man blev alldeles lycklig av att bara titta pa honom! han kunde knappt sta still nar jag ville ta ett kort pa honom!

nu ska jag satta mig med de andra i koket och umgas med min fantastiska aussie-familj!
jag tanker pa er dar hemma, nu ar det inte lange kvar tills vi ses, och det varmer i hjartat!!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

snart snart snart snart är du hemmaaaaaa, can't wait! :) Vilken tid landar du på söndagen? PÖSS

2010-05-28 @ 14:11:52
URL: http://skoogm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0