43 grader

43 grader har idag!! ska absolut inte klaga men herrejaklar vad jag har svettats!!
igarkvall var jag med marcus pa bio, skulle egentligen sett facebook filmen men det var fullt sa vi fick se harry potter istallet! trots att det inte var den basta sa har jag nog aldrig skrattat sa mycket nagonsin pa en biograf!! mys.

idag stod mackan och jag och vantade utanfor nats hus och sa skulle jag slanga ut bananskalet genom fonstret och mackan sa att jag var tvungen att ta i allt vad jag hade, vilket jag gjorde bara det att mitt armband (det som jag fatt av hans mamma) hangde med i farten och splittrades i tusen bitar! ..medan bananskalet hamnade ca 1,5 m fran bilen. mindre lyckat!! sen iaf, efter att hamtat upp nat sa akte vi till leederville for att ta en kaffe med lance och marcus pappa. far in kaffet och hinner nte ens ta en sipp innan jag ska lagga over andra benet pa det andra och slar i bordet vilket resulterar att mitt och lance kaffe hamnar pa bordet. varfor ar jag inte forvanad?? :D
sen akte vi in till city, at lunch & sen begav jag mig hemmat, hoppade i poolen och sen har jag bara spenderat kvallen med godis och filmen social network med alla andra i lagenheten! vi ar just nu 8 pers som bor har. men jag klagar inte, jag hatar ju att vara ensam sa det ar toppen!!

vad som hander ihelgen ar lite oplanerat da det vantas en thunderstorm. sa far planera lite efter den.. men forhoppningsvis blir det en trevlig utgang pa sondag med tjejerna!
puss pa er nu ar det sovdags for mig

Kommentarer
Postat av: mormor

Hej. Här kommer en hälsning på försök. Puss o kram!

2010-11-21 @ 12:54:02
Postat av: camilla

bästa matilda! ringas snart igen?! saknar dig! puss

2010-11-22 @ 02:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0