guess who's back

hej mina karaste
i fredags morse klockan sju lyfte planet fran arlanda som forst stannade i london, sen singapore och sen antligen efter 28(!) timmar kom till slutdestinationen perth, australien.
sagt till mackan att jag skulle landa den attonde nar det egenltigen var den 6e.. holly hamtade mig pa flygplatsen och vi akte hem till henne dar jag aven traffade cass! saaa kul att se tjejerna igen! underbart.
overraskningen for mackan gick hur bra som helst och jag skulle betala for att fa se hans min igen! vi satt vid matbordet med alla andra och ingen av oss forstod att det var sant! haha :) gar inte att forklara med ord.

sen i sondags borjade jag och marcus dagen en lang promenad pa hans gata vid stranden och sen akte vi ivag och at frukost med lance och anthea och deras lilla baby.
det ar varmt har, idag var det 29 grader och jag lag lite vid poolen idag och det var huur skont som helst. igar iallafall gick vi ut och at med marcus tva kompisar, vilket var trevligt.
idag har jag bara spenderat eftermiddagen med holly och atit lite sushi och imorn ska jag och cass aka norrut pa husvagnssemester!! kommer bli skitkul.
sen pa fredag ska jag till familjen och pussa och krama varldens sotaste barn, kan inte vanta!!!!!

som ni hor, det har gatt fyra dagar och jag kan latt saga att jag ar varldens lyckligaste tjej!
xxxx

Kommentarer
Postat av: Linn

Det låter helt underbart, så glad för din skull! Snart ses vi..

2010-11-09 @ 15:16:26
Postat av: Mikaela

ÅH så underbart och härligt :) Här hemma är det snökaos just nu, superkul verkligen..... PUSS

2010-11-09 @ 17:19:34
Postat av: Anna

puss

2010-11-10 @ 10:24:44
Postat av: Sylvia Runeborg

Hej gumman Vad härligt det låter Förstår att du är lycklig Synd bara att du missar vårt härliga väder:)

Njut så mycket du kan nu:))

Puss o kram

2010-11-10 @ 11:44:00
Postat av: Maria Broberg

Passa på och njut så mycket du kan! Se till att ni tar det lugnt när ni ska up north och bada inte i djupare vatten än knäna!!!!!

Pussar i miljoner från mamma

2010-11-10 @ 12:50:12
Postat av: Julia

Åh! Jag vill med..! Tänker på dig, Sverige är inte detsamma utan dig. Puss

2010-11-11 @ 23:14:04
Postat av: cami

jag vill träffa dig!

2010-11-14 @ 12:36:26
Postat av: Mamma

Söta rara Tilda, kan vi få lite mer bloggläsning...!

2010-11-15 @ 11:55:21
Postat av: Moster Kathrine

Hej gumman!Jag håller fullständigt med din mamma. Här kommer man hem från jobbet o ser fram emot att sätta sig ner o läsa din detaljrika blogg!!!! Alltså, jag vill veta mkt mer. Tänk på oss stackare här hemma, idag har vädret varit osannolikt ruskigt.Njuuut där borta i värmen. Massor med kramar.

2010-11-15 @ 17:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0