happy life

ojojoj jag kan inte klaga pa nagonting just nu. vet inte ens var jag ska borja! cass och jag var iallafall up north forra veckan vilket var ett aventyr!! dock hade vi inge tur med vadret men det var supertrevligt anda.
annars har jag bara spenderat tid med marcus & tjejerna i lagenheten! jag alskart.
i sondags bestamde vi i sista sekund att vi skulle ga ut och jag kom pa att jag och cass kopte en flaska rott nar vi var pa var lilla semester som vi aldrig drack upp. sa jag tankte shit vad perfekt da kan jag bara dricka liten av den innan vi drar! sa jag sprang in i cass rum, greppade vinflaskan och drack den och tankte inte na mer pa det. dagen efter sager cass "du nar du tog vinflaskan, var det den i papperspasen?" och jag svarade lite latt att nej den hade inge papper om sig. da visar det ju sig att jag inte tog vinflaskan vi kopte for tio dollar, utan hennes finvin for kanske 100 dollar.....
typiskt mig? jaa
sondagen var iallafall lyckad, den borjade ju bra med fint vin! haha

igar var jag med raraste ida & en annan svensk tjej pa stranden. sen kom mackan och vi akte a at lunch. idag tog vi sovmorgon och sen gick vi till stranden och lag dar och badade lite. men givetvis inte djupare an till knana mamma..

ikvall blir en lugn hemmakvall med tjejerna, hyrt tva filmer vi ska se. pa fredag ska det bli 39 grader och pa lordag vantas en thunderstorm!
livet leeeeeeeker

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej vännen!

Känns tryggt att du gör som jag säger!

Pussar

2010-11-17 @ 13:36:45
Postat av: Bernice

Hej Matilda



Det är tur att mamma tror att du gör det.

Eller!!!!

Låter som du har det lika gott som vi har det.



Kram Bernice

2010-11-26 @ 10:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0