livet



jag vet att jag ar alldeles vardelost pa att uppdatera, men trots att jag bara ar har pa semester sa ar dagarna fullspackade!! julhelgen spenderades med marcus och hans fantastiska familj, fick sa fina julklappar!! annars har jag bara varit med dom vanliga, och hittat pa roligheter! vi har det varmt har, sa sitter man inte under ACn sa ligger man i poolen!! nyar borjade med lite frozen margaritas vid poolen med rumskamraterna, sen kom resten av ganget och vi hade stor bbq! sen akte vi in till city for att spendera tolvslaget med min prins!!
imorgonbitti aker jag och mackan down south! ska bli supermysigt!!

god forsattning allihopa och hoppas ni mar bra!!
XX

Kommentarer
Postat av: camilla

förlåt råkade logga ut från FB! men det var för att läsa din blogg så det gör inget, men nu är du utloggad.. hmmmmm. FÖR ATT LÄSA MIN BLOGG HOPPAS JAG!

2011-01-03 @ 13:10:44
Postat av: Maria Broberg

Det är bra att du har en härlig tillvaro, Tilda!

Vi njuter med dig.

Roligt med lite nya kort!

Ha det bra bra down south, kör försiktigt!

Kram o puss mamma

2011-01-04 @ 11:38:37
Postat av: Anna

jag drömde om dig inatt, vi hade askul! typ så kul som vi ska ha när vi bor där tillsammans! kom ihåg vad du har lovat mig innan veckan är över! puss habibi

2011-01-04 @ 13:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0